mylittlebaby_ 13-14 aralık pik günümdü 15 aralık çatlama oldu. Bugün test yaptım testim pozitif çıktı. Yani çatlamadan 8 gün sonra pozitif görmüş oldum. Çok erken değil mi pozitif görmek için? Çok şaşırdım böyle benim gibi gebeliğini erken öğrenen var mı
kavalakurabiyesi mylittlebaby_ olabilirde olmayabilirde test hatada verebilir en iyisi kan vermek testte çıktıysa kandada çıkar
busrax_ mylittlebaby_ forumda görüyordum seni sürekli çok sevindim adına 💖 sağlıkla devam etsin inşallah