rnt_ tesekur ederim benim adetim en son 16 kasim oldu sonra 9 aralikta leke geldi birsaha gelmedi kesildi normalde 14 aralikta adet olcaktim ama olmadim test yapiyorum ama ip gibi cizgi var gun isiginda ama netlesmedi bende gec mi dolendi dedim o iki cizgiyi gormeyi cok istoyoruz bilginiz icin sagol