Yank ah evet çok zor araştırmada asistanlar bakıypr ve çok tecrübesizler ben bir çok şeyi kendim söyledim mesela diyabet hastasıyım coraspin kullanmam lazım neden diyor dedim ki kan pıhtılaşma sorunu çok oluyor diyabette o yüzden dedim he evet doğru dedi ve öyle yazdı 😂😂 sonra baktım olmuyor ihsan hocanın numarasını bulduk mesaj attık gelin dedi sadece cuma günleri sabahtan bakıyor kapıda beklemeniz lazım 9-10 arası bakıyor biz hep öyle gidiyoruz eğer düşünürseniz böyle yapın diğer günler bakmıyor diyelim o günde işi var asistanı bakıyor ama telefonlada konuşuyor asistanı boş bırakmıyor gayet ilgili ve bilgili bir doktor diğer tarafın asistanlarına artık hiç gitmiyorum