mylittlebaby_ 13-14 aralık pik günümdü 15 aralık çatlama oldu. Bugün test yaptım testim pozitif çıktı. Yani çatlamadan 8 gün sonra pozitif görmüş oldum. Çok erken değil mi pozitif görmek için? Çok şaşırdım böyle benim gibi gebeliğini erken öğrenen var mı
tahamommy mylittlebaby_ 8. Gün çok erken aslında testinizin markası ne? 2 gün sonra farklı bi test daha yapın bence yalancı pozitif veren çok test var
Meliss- mylittlebaby_ bizim günlerimizzz aynı 🥹 bende 12-13 Aralık Pik 15 Aralık çatlama gördüm ama bugün test yaptım negatif :( belirtileriniz neler acaba regl olacak gibi kasıklarıma ağrı giriyor hiç umudum yok
mylittlebaby_ tahamommy 4 tane test yaptım hepsi pozitif çıktı ovülasyon testi de koyu çıkıyor.. İnanın bende çok şaşırdım bu kadar erken nasıl pozitif gördüm diye
gamzee7 mylittlebaby_ o zaman hayırlı olsun diyelim ❤️ Allah bu sevinci bende dahil isteyen tüm kadınlara yaşatsınnn 🥰🌸
mylittlebaby_ Bir1kelebek çok sağol canım hiç belirtim olmadı dün sadece 15-20 saniye böyle adet olcakmış gibi ağrı oldu ama o sayılmaz bence belirti olarak bile ☺️
Meliss- mylittlebaby_ easyhome ovulasyon testi kullandım sanırım sizde o testi kullanıyordunuz Pik görmek için, içinden çıkan hamilelik testi ile mi test yaptınız onunla mu öğrendşğiniz acaba Clearblue ile mi:)
Bir1kelebek mylittlebaby_ benim de yumurtlama 15-16 sı gibiydi test yapamadım o günler ama belirtilerim vardı (yumurtlama belirtisi) Şuan da işte belirtim yok nadiren sancı giriyor o da zaten her ay olan bi şey sen umut oldun bana şuan. akıntından bi değişiklik varmıydı peki canım bugün falan mesela fark ettin mi