alyafrt Kızlar 33 haftalık hamileyim bebeğim için park yatak tercih ettim. Kaçıncı haftada kurmam gerekiyor şu an çok erken gibi ama bilemedim?
Ceku256 alyafrt doğumdan geldiğimde eşim 5 dk da kurmuştu çok kolay zaten yerim müsait olmadığı için önceden kurmadım ben
Gizemt5 alyafrt bende 33+4üm ve park yatak aldım bende doğumdan sonra kurmayı düşünüyorum zaten 5 dakikalık iş, şimdiden kurup boşuna tozlanmasın nevresimi birde odam çok küçük ben rahat edemiyorum yatıp kalkamıyorum birde o şimdiden fazlalık yapmasın 😂
suragungor alyafrt ben 28. Haftada almistim bir yerinde sikinti var mi yok mu diye bakmak icin kurdum kurunca geri kapatmayada usendigim icin bebek odasi yapacagim odada bir kosede duruyor😂