themodernmom Mayıs anneleri bebeklere yazlık kıyafet nerden alıyorsunuz ya da almaya başladınız mı? İlk ay belki uzun kollu falan giydiririm ama sonraki aylar çok sıcak olacağı için ince giydirmek lazım. Ben hiçbir yerde 0-3 ay yazlık bulamıyorum
3kedili2bebekli themodernmom su an yoktur da Mart gibi gelir çokta kıyafet almayın bir sürü zıbın alın çünkü sicakta sadece zıbın giydiriliyor 😂
senemtolga themodernmom yaa e bebek te cok iyi indirim vardi. 21 22 aralikta malesef bende degerlendiremedim. Ama cok iyiydi. 0 3 vardı baya cesit cesit bakin isterseniz genede devam ediyor mu indirim Falanda bilmiyorum
themodernmom 3kedili2bebekli o da doğru ama ben Ankaradayım mükemmel bir sıcak olmuyor. Martta çok geç sanki ya da ben biraz aceleciyim ☺️
3kedili2bebekli themodernmom anladım ben İstanbul’dayım burda resmen yaniyoruz çok sıcaklarda köye gidiyorum bartina ama yazları hep zıbınla geçirdim bebeklerime diyebilirim 😂