Kızlar benim ilk doğumumda nişan geldi ve adet sancısı gibi ince sızılar vardı. Yatınca geçen cinsten nstde bile çıkmamıştı. Fakat geceye doğru sancılar sıklaşınca sabahına doğum yaptım. Bu ikincisi bir garip. Beni 4-5 gündür mahvetti. Karnım geceleri sertlikten ortadan ikiye yarılacakmış gibi. Yürüyemiyorum tuvaletten çıkamıyorum midem bulanıyor ama sancı yok sadece kasılma var o kasılma asssla geçmiyor öğlen anca yumuşuyor karnım,ama bacaklarımın uyuşukluğu başlıyor bu sefer. Suni sancıdan çok korkuyorum açıkcası. Acaba gitsem bana suni verirler mi ondan dolayı gitmek istemiyorum o adet sancısını bekliyorum. Sizler gider miydiniz saatlerce süren kasılmada?