Geçen gün post açmıştım 18 haftalık hamileyim yeğenim karnıma düştü diye . Dün normal doğum rutin kontrolle gittim fakat kalbi durmuş bebeğin hissetmiştim içgüdüsel olarak . Şimdi devlet hastanesi deyim saat 2 de vijanadan ilaç verdiler yeni yeni hafif adet sancısı gibi sancım var 3 saate bir ilaç yerleştirecekler . İnşallah tez vakitte doğum yapıp bebeğimi defin edebilirim .