toprak65_ Mrb kizlar 4 aylık gebeydim bebeğimin kalbi durdu ilaçla düşürüp sonra kürdaj oldum 5 gün oldu ama karın ağrım oluyor normalmi
Seymatrkay toprak65_ Normal. Ama üşütme. Sen şu an lohusasın. Alt kısmını sıcak tut. Ondan ağrı yapabilir. Bir de 10-20 arası kendini iyi hissedince muayeneye git. Rahim durumun nedir baksınlar.
toprak65_ kanmamakl bu ikinci düşüğün oldu ilk kalp atışı hiç yoktu ikiknci bebeğin bütün vücudu su toplanmisti doktor öleceğini söyledi ama kaybettim 🥲
toprak65_ Seymatrkay teşekkürler sıcak tutuyorum özellikle ayaklarımı patoloji sonucu çıktığı gibi kontrole gidecem onu bekliyorum bende