babymom2026 Geçen ay almıştım oğluma hamilelikte yüzüm çok hassaslaştığı için sürekli kızarıyor bende ondan süreyim dedim kutusundan çıkardım açtım ama kremi sıkarken sarı yağ gibi bir şey geldi bozuk falan mıdır yoksa normal mi böyle olması ?
babymom2026 Gzde_defne eltim de bundan kullanıyor ben geçen onunkinden sürmüştüm yüzümün kızarıklığı geçmişti ondan dolayi ben sürmek istedim zaten oğluma mustela alacağım ben bu ındirimdeymis oylelikle aldim siz neden oyle dediniz acaba ?
Gzde_defne babymom2026 alerji vs yapmasın diye birde alalı uzun süre olduysa o şekilde bi sıvı birikmiş olabilir diye düşündüm.ama yeni aldıysan birde daha önce kullandıysan direkt sürebilirsin yüzüne
babymom2026 Gzde_defne baya olmadi canim 1 ay en fazla oldu alalı kutusundan çıkarmamıştım hiç durdukça olmus olabilir demeniz gibi