nurgunes1712 Dış gebelikten dolayı sol tüpüm alındı. Ve 6 hafta ilişki yasağı en az 2 adet dönemi geçene kadarda korunma önerildi acelen yoksa 6 ay bekle dediler. Sizin süreciniz nasıl geçti ne zaman hamile kaldınız , neler yaptınız?
duru202134 nurgunes1712 canım hiç üzülme ben doğuştan tek tüplüymüşüm bilmiyordum bir kızım var 5 yaşında hemende hamile kalmıştım ayrıca Rahmimde yarımmış Rabbim ol derse olur
nurgunes1712 nr0900 benim 2.dış gebeliğim bu ilkinde çok yavaş artıyordu değerlerim öyle anladılar iğne yaptılar mtx. Öyle sonlandırdılar ama ikincisi normal gebelik gibi ilerledi rahim kalınlaştı değerler çok güzel arttı bizde bekledik bu yüzden ama o sırada kese tüpte büyümüş mecburen ameliyatla aldılar. Doktor büyük. İhtimal ilkide sol taraftaydı sol tarafın hasarlı olabilir dedi almamız daha iyi tekrarlayabilir dedi . Ameliyatta baktılar sanırım sağda sıkıntı yok hsg çekinmene gerek yok hamile kalabilirsin dedi ama ben yinede çektirmeyi düşünüyorum ne sıkıntı vardı tüpümde ama bilmiyorum🥹 siz de mi geçirdiniz
nr0900 nurgunes1712 ya cok zor bir süreç gecirmissiniz insallah birdaha yasamazsınız yok geçirmedim ama sağ tüpüm tıkalı benimde sıvı varmış. Tek tüple hamile kalırsınız hsg cektirmek avantaj sağlar size
nurgunes1712 nr0900 sizde aynı şekilde soldan yumurtladığınız zaman çatlatma iğnesi falan oluyormul öyle yapabilirisniz :(
nr0900 nurgunes1712 evet denedim 2 kez ilaçla olmadı. Hsg yi aksatmayın ama cekildiği ilk 3 ay gebelik imkanı artıyor
nr0900 nurgunes1712 ben özelde cektirdim anestezili. Doktor kıpırdama kasma durumlarına karsı öyle yapıyordu ama bise hissetmedim daha iyi oldu sonrasında yarım gün bi kanama lekelenme oluyor baska bir agrı yok.
nurgunes1712 nr0900 peki özelde mi çektirdiniz çünkü sanırım devlette anestezili çekmiyorlar ben de dayanamayacağımı düşünüyorum Çünkü çoğu ağrılı diyor
nr0900 nurgunes1712 evet özelde ben adanada. imkanınız durumunuz varsa özelde anestezili cektirin tabi doktor onayı gerekiyor gerek duyarsa cekiyor ama sizin durumunuzda ceker sanırım. Agrısız olur en azından
Eda42_ duru202134 Bende aynı durumdayım doğuştan gelen bir durummus hayırlısı şimdi hamileyim ilk hamileliğim inşallah sağlıkla hayırla kucağıma alırım inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻
nurgunes1712 Eda42_ kızzz sen naptın yazıyordun tüm tartışmalara tek tüplümüydün sende kaç haftalık oldunn
Eda42_ nurgunes1712 Daha yeni 8 haftalık işte inşallah hayırla sağlıkla kucagima alırım inşallah amin 🤲🏻🥰
Eda42_ nurgunes1712 Yok cuma günü gideceğim inşallah duyarım hayırlısıyla inşallah dua edin rabbim hayırla sağlıkla kucağıma almama nasip etsin inşallah amin 🤲🏻🤲🏻
nurgunes1712 Eda42_ inşallah duyarsın yavrum çocuğu gördüyseniz kalp atışıda duyarsınız inşallah 8.hafta tam haftası sıkıntı yok
Eda42_ nurgunes1712 İnşallah doktor geç döllenme olabilir dediler çünkü 6 haftalık görünüyor bebek şükür inşallah da kalp atışını duyarım inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻