Duygu_52 ben bu markanın eller serbest olanını almıştım aşırı memnunum bir tane diye ikinciyi alayım dedim tükenmiş. Sonra bunu gördüm bunu alayım bari aynı marka dedim resmen 800 tl mi çöpe attım. İnanıl az kötü göğüslerimi aşırı yara yaptı çok can acıtıyor ayrıca eller serbest olanla birlikte denedim aynı dakikada diğerinde 40 ml sağıyorken bu 5 ml sağıyor sakın alma üstüne biraz daha koy babaeo muydu neydi onun eller serbest olanını al. Yorumları iyiydi bende mochi alacağım yarın ve mutlaka ne alırsan iki tane al zamandan tasarruf