Kızlar 20+4 haftalığız. Ben bir süredir alt tarafta çok fazla baskı ve doluluk hissediyorum, özellikle ayağa kalktığımda ve yürürken. Uzanırken o baskı pek yok. Meğer bebek çok aşağıdaymış. Ve ters; yani ayakları genital bölgemde. Zaten bebek hareketlerini de hep orda hissediyorum. Benim gibi durumda olan veya yaşayan var mı? Doktor ultrasonda baskıyı da gördü, bunun üzerine rahim ağzı uzunluğuna baktı ama 5 cm ölçtü.