MAMA13 İkili tarama testinde ultrason için gün verdiler. Önce ultrasonu çektirip daha sonra doktorun yanına gidip kan için istem mi yaptırıcam acaba bilgisi olan var mı?
zey55 MAMA13 bende dün ikili tarama için gittim kendi doktorum ultrasondan baktı sonra kan tahlili istedi tahlilimi verdim sonuç 10 gün içerisinde çıkacak dedi beklemedim bakalım inşallah hayırl sonuçlar alırım
annekiz6141 MAMA13 ben bugün gittim ilk ultrasona girdim sonra doktor ölçüleri vs yazdı barkod alıp kan tahlili verdim..
MAMA13 zey55 Amin inşallah hayırlı ve güzel sonuçlar alırsın inşallah. Ultrason yerinde çekilecek dediler oradan randevu verdiler de ben o gün kendi doktoruma randevu bulamadım sanırım hastahanede yok kan istemi nasıl olur acaba ona kafam takıldı
zey55 MAMA13 ben özel hastaneye gidiyorum dün doktorum klasik bi ultrason gibi ultrasondan baktı bi burun kemiği ölçümü yaptı fakat bana birşey söylemedi henüz
MAMA13 annekiz6141 Kendi doktorunuz mu verdi barkodu randevu almama gerek var mı ekstra olarak kendi doktoruma
annekiz6141 MAMA13 özel mi devlet mi kuzum? Ben özel kontrolluyum kendi doktoruma randevu aldim muayene etti beni gittim kan verdim..
annekiz6141 MAMA13 bence sizde kendi doktorunuza almaniz gerek randevu diye düşünüyorum ya da hastaneyi arayıp bilgide alabilirsiniz 🌸