Benimde bat 23 yumurtlama 8-9 aralıktı bugün normalde adet olmam lazımdı ama hala olmadım. Adet ağrısı gibi kasık ağrım vardı 2 haftadır. Hafta sonu ağrım kalmamıştı ama dün ve bugün kasık ağrım yine başladı göğüslerim sızlıyor şişti. Dpo12 de test yaptım negatifti bu ay olmadı diye tekrar test almadım. Umarım adet olmayız ve hamileyizdir🥹 benim ikinci gebeliğim olacak inşallah bir tane kızım var 4 yaşında 🥰