Sonkayalar Adkut ıkı taraftada vardı aılemızde ama ben klomen ve catlatma ıgnesı oldum 35+2 çift yumurta hamişim 🐣🐣🤗
Adkut Ben de klomen kullanıyorum yarın çatlatma iğnesiz olacağım. Çocuk sahibi olmak istiyorum. İkizden korkuyorum. Biz de iki tarafta da yok