@“bebetomveben_”# benimki de makat gelişti Tam olarak kaç haftalıkken bana dedi hatırlamıyorum ama 38+3 te kontrole gittim gel sezeryan yapalım dedi kabul etmedim 38+5 te nişan falan gelince sancialri beklemeden korkudan gittim bana dediler dondurdun mu ne yaptın hayır dedim. Ama tek pismanliğim kadın bulup dondurmemekti hatta doktorlsrda dondurebilir ama o riski almiyorlar gerekirse 40. Haftaya kadar bekleyin derim doğum sancilariyla donedebilir