cylnboran04 Ha1999 gözüm aydım yok henüz gelmedı sabah erkenden mi getırıyorlar park yatakta var mıydı
23hatice23 Ha1999 sizi de aramışlardı demi ? Beni de aradılar 19 ile 30 arası gelecek diye sizin semt nere acaba bizede gelir mi ben çekmeköy tarafı
babygirl02 Onurbanuu benimki de askıda yazıyor alında da olumsuz yazıyor birdaha başvurmak istediğimde başvurunuz bulunmaktadır diyor
23hatice23 Ha1999 hayırlı olsun canım güle güle kullan bende sana yazdıktan sonra baktım aradılar getirdiler
demetov ru_a6 benim anlamadığım incelenecek yazıyo başvurunca 1 dk geçmeden sorgula yaptım Askıda : olumsuz yazıyo ne ara incelendi
ru_a6 demetov sistemdeki bilgilerinize göre direkt sonuçlanıyor yani sandıgımız gibi bir kişi incelemiyo sistem otomatik