aframoms13 Aysenur5571 3 gün önce yaptıgım negatifti o yuzden varsa eğer direkt cıksın diye bekliyorum test siparişi verdim evim eczaneye uzak araba da bozulmuş şansıma servis bekliyor biraz da o yüzden normalde sabırsızımdır😄
aframoms13 Aysenur5571 benim yaptıgım test de cok erken oldu sanırım o yüzden moralim bozuldu negatifi görünce 🥲 kızıma hamileyken gecikmenin 5.günü net 2 çizgiyle görmüştüm şimdi 8-9 gün gecikme oldu hayırlısı☺️