twobabymomm Kızlar devlet takipliyim ilk gebeliğimde detaylı ultrasona kadar söylemediler. 14. Haftada özelde öğrenmiştim ama orası kapandı. Ankara’da cinsiyeti öğrenebileceğim uygun fiyatlı özel hastane var mı bildiğiniz
twobabymomm gozdenur06 tamam canım inşallah yazarlar ben duru tıp diye bir yer buldum ama giden oldu mu merak ediyorum
twobabymomm gozdenur06 canım biz şimdi duru tıp ı aradik 500 TL muayene ücreti dedi renkli ultrason var mı dedik 300 TL daha vermeniz gerek dedi siyah beyaz fotograf veriyorlarmıs resim ve videoda çekebilirsiniz dedi ben oraya gidicem 🤭
gozdenur06 twobabymomm eğer memnun kalırsan bana haber verirmisin bende gideyim gayet uygunmuş sorduğum diğer yerler 2 binden aşağı söylemedi
gozdenur06 twobabymomm acaba öğrenebilirmiyimki yaaaa çok meraklandım sigorta varsa 500 dedi de bahsettiği özel sağlık sigortasımıydı acaba
twobabymomm gozdenur06 sigortanız varsa olur bence ilk bebeğimde de öyle olmuştu bence öğrenirsiniz ilk bebegimi 14 haftalıkken öğrenmiştik
gozdenur06 twobabymomm ya aslında gidicektim ama sonradan vazgeçtim randevuma bir haftam kaldı beklemeye karar verdim