Tubammm Kızlar 12+1 haftalık hamileyim göğsümün kahverengi halkasinda topak topak sivilce şeklinde şeyler çikmiş sizde oldumu acaba korktum bende
Maviyesil121212 Tubammm normal canım bende de olmustu süt bezleriyle mi ne alakalı bir durumdu öyle hatırlıyorum