Bsraylmzz ben bugün adet oldum. Üçüncü günü femaraya başlıcam beş gün boyunca kullanıcam. 2 ocak a randevu aldım. Ben genelde erken yumurtlama ve çatlama görüyorum. Yarın da hayırlısıyla çatlatma iğnesini almaya gidicem. Reglim 6 gün sürüyor normalde. 2 ocak erken mi olur? İğneyi yanımda götürmek istemiyorum aslında. Doktor yumurtanın ne zaman çatlayacağını bilemeyiz dedi çünkü. Randevu da tam cuma günü ya araya hafta sonu girecek. İğne vurulmadan kendiliğinden çatlarsa diye korkuyorum. 🥴