29 haftalık gebeyim Bebek hareketleri çok azaldı dün hiç hissetmedim sadece 1 kere kaydını hissetim yemedim çikolata tatlı kalmadı bu sabah da çok uğraştım bi kere çok yavaş bir şekilde tekmesini hissettim normal mi önceden tekmelerini çok sert hissederdim canımı acıtırcasına korkuyorum bilinçli anneler bakar mısın