Kizlar bugün doktor kontrolümüz vardı 16 haftalığız doktorum erkek kesin dedi resimde görüldüğü gibi damgaladı bile ama benim bir kızım var açıkçası kız hissediyor kız istiyordum tabiki sağlıklı olsun ama bunun kordon olma şansı varmı sizce yoksa doktorumun dediği gibi kesin erkek midir anlayanlar yorum yapabilir mi

