gunescim ben 17+4teyim. Hamileliğimin başından beri çalışıyorum çok ayakta kalmıyorum genelde oturmaya çalışıyorum ve gün sonunda yattığımda kuyruk sokumumda inanılmaz ağrı ve acı oluyor önceden bu yoktu bir haftadır yatarken sol tarafta acı hissediyorum
Leontiine gunescim normal canım benim gibi erken başlamış seninde. Doktorundan magnezyum iste kullanmıyorsan onunn dışında pilates topuna oturmak fayda sağlıyor azda olsa. Başkada yapacak bişi yok bebek ağırlaştıkça artıyor. Bide uzun süre oturma mahvediyor insanı en fazla 30 dakikada bir kalk gezin canım