Kızlar 31+3 günlük hamileyim sanki şu sıralar hareketleri azaldı gibi ya en son 19 unda gittim doktora muayene de her şey yolundaydı şükür doktora da sanki hareketleri az dedim nst yolladı ortada her şey yolunda çıktı o anlık rahatlıyorum ama sonra böyle olunca yine telaş yapıyorum normal mi bu haftalar da acaba