Merhabalar kızlar normalde bat 24 aralıktı ama bu ay 1 gün geriledi regl tarihim yani 23 Aralık bugün oldu. 3 aydır 2. Çocuğu düşünüyoruz yumurtlama takibi yapmıyorum daha çok stres olurum diye akıntımı takip ediyorum ve ya doktor taktiği ile yumurtlama hesaplıyorum ortalama aynı zamanlara geliyor. Yani regl oldum evde çılgınlar gibi test yaptım dur bir daha yapayım derken korkulu rüya geldi ahahahah bebek isteyen burada sabırsızlıkla beklediğimiz diğer arkadaşlarımın istedikleri bu yıl sonu olur inşallah biz diğer aya artık. Şimdi ben yumurtlama testi alayım mı akışına mı bırakayım bana akıl verin kızlaaar