defnoloj Tuba6890 yaaa cinsiyet tahmini için yazmadım ama haftamız aynı fotoyu görünce dayanamadım yazdım en son 7. Haftada görmüştüm bebeği perşembe günü gidicem nasipse demek bizimki de böyle görünüyor şuan ☺️ ne güzel ya maşallah
ezgi63 Tuba6890 anladım canım valla banada erkek dedi ama yanılma varmı diye korkuyorum oyüzden alışveriş veriş yapmıyorum şuan
defnoloj Tuba6890 doktor öyle söylemişti 12. Haftada gel diye. Bende anca randevu bulabildim zaten 😄 amin inşallah