QueenBahar_ Merhaba kızlar Sabahtandir düzenli kasılmalarim var karnım sıkışıyor ve taşa dönüyor yumuşa da olmadı Nefesim sıkışıyor belden karnıma kasıklarıma sancı vuruyor doğumum başlamış olabilir mi
ikiprensesannesi___ QueenBahar_ güzelim fazla bilmiyorum ama düzenli sancı oluyorsa hastaneye gitme şansın varsa gitseydin
girlll QueenBahar_ bence hiç beklemeyin direkt hastaneye gidin, gebe okulunda düzenli sancılar varsa doğum belirtisi diye anlatılmıştı.
QueenBahar_ ikiprensesannesi___ evet canım gidecem burayada sormak istedim oturunca dinlenince de geçmek bilmiyor hata artıyor oturunca
ikiprensesannesi___ QueenBahar_ yaa güzel haberlerini bekliyorum😍Allâh yardımcın olsun inşallah vaktinde sağlıkla gelsin minik paşam🥰
su656 QueenBahar_ büyük ihtimalle doğumunuz başlamış. Sancılarınızı takip edin kaç dk da bir geliyor. Duruma göre hastaneye geçin
Narina123 QueenBahar_ QueenBahar_ aşağı doğru bir baskı var mı sanki doğum başlamış gibi ☺️Allah yardımcınız olsun sağlıcakla kucağınıza alın 🤲🏻