Rojdiyebiri çok şükür 30. Haftaya geldik 🥰 ilacı düzenli ve saatli kullanmanı öneririm bu arada baya akıcak hiç merak etme idrarında beyaz beyaz görürsün çamaşırın felan çok ıslanıyor sürekli değiştirmen gerek mantar olmamak için , sakın akıyor diye ped vs koyma iyice mantar olursun mecbur akıyor yani , hani öyle görünce ilacı yapamıyor muyum acaba diye düşünme diye dedim fitil yapacaksan orta parmağın yarısına yani 2. Boğuma kadar itmen yeterli ben kendim yapamadığımdan eşime yaptırıyorum lateks eldivenle 🫣