busra34__ İlk kan 92 İkinci kan ( şeker yüklemesini içince ) 120 referns 115 e kadar Üçüncü kan da 110 çıkmış şeker var mı yüksek çıkmış dimi kızlar😢
busra34__ Zulfiye06 🥲ay gerçekten mi valla çok dikkat ettim başta açlıklar yüksek diye diyet vs yaptım 5 aydır inşallah doktor da sorun görmez
Zulfiye06 kavalakurabiyesi benim değerim seninkilerden yüksek 😊 ilk hamileliğimde gebelik şekerim vardı için rahat olsun normal değerlerin
kavalakurabiyesi busra34__ açlığınızı bi tık yüksek bulabilirler onada diyet öneriler yani bu değerde iyi ama doktorlar mükemmle istiyor
busra34__ kavalakurabiyesi evet zaten diyet yapıyorum daha yüksekti düşürdüm 🥲😢 bazen yüksek çıkıyor işte çok aç kalınca
aprilbaby busra34__ zor oldu mu canım yaptırmak bende haftaya yaptıracağım bana çok yüksek gelmedi senin değerler inşallah doktorda güzel der
busra34__ aprilbaby tadı kötü değildi limonlu soda içmiş gibiydi sadece sonuna doğru biraz bayıyor içtikten sonra 20. Dk da bir sıcaklık mide bualntısı bastı ama geçti şükür sonra sıkıntı olmadı🥲 inşallah senin de güzel geçer
lleylaa45 burcukko ben diyetle bu sayılara düşürdüm endokrin doktorum çok iyi artık günde 7 kere ölçmeye gerek yok sabah 1 kere ölç yeter dedi bidaha gelmene gerek yok dedi
kavalakurabiyesi eed21 lleylaa45 burcukko 90-100 arası kötü değil kü benim başından beri hep 90-100 arası şimdiye kadarda herşey normal suyumda iyi doktorlar felaket tellallığı yapıyor yeminle