Onurbanuu erken haftalar da doktorlar yorum yapmıyor cinsiyet konusunda ve haliyle meraklı bi o kadar da heyecanlı oluyoruz, konuşma tarzınız hiç hoş değil bir çok anne adayı yapıyor bu tarz şeyleri yapmasınlar diye ufak bir uyarıda bulundum. Sizde üslubunuza dikkat edin