Gulseeeeee ben egepolde Gökalp hocaya gidiyorum şuan oldukça memnunum telefonla ulaşabiliyorum babacan samimi ve güler yüzlü bi doktor insanı strese sokmuyor gereksiz yere. Sadece doğum ücreti 70.000 tl şuan ama sabitleme yapmıyorlar doğumda ne olursa onu alıyolar ama doğum paketi alırsanız 101.000 tl sabitleme yapıyorlar.