medias biz memorialda uğur değere gitmiştik isim olarak iyi olduğunu duyduğumuz için. Ama kendisi çok yoğun kolay randevu bulunmuyor gidince 40dk bekliyorduk. Bu sebeple yine memorialda sabire hanımı tercih ettik ben de çok araştırdım karar vermeden önce. Çok çok memnun kaldım kendisi çok ilgili bir doktor. Ben ondan devam edicem. Hastane olarak da memorial en çok içimize sinen olduğu için diğer hastanelerden( batı, bower, genesis) iyi doktorları önerseler de biz özellikle memorial olsun diye aynı hastanede farklı doktor araştırdık