24+5 haftalığım sanki ilk trimesterdeymişim gibi sabahları uyanmak o kadar zor geliyor ki anca bu saatleri buluyor bazen televizyon izlerken koltukta da uyuya kalıyorum gün içinde ama geceleri lavaboya çok kalkıyorum uykum bölünüyor belki bu da etkiliyor olabilir bilmiyorum da sizde böyle misiniz ya yalnız değilimdir inşallah 🤦♀️🤦♀️