Arkadaşlar adet düzensizliğim var uygulama ve kendi hesaplarıma göre adetim hep değişiyor pikoz olduğum için düzensizlik içindeyim. Adet belirtisi olarak bi belirti yaşamıyorum. Bu ay daha adet olmadım öngöremediğim için gecikip gecikmediğimide anlamıyorum. Fakat 10 gündür göğüs hassasiyeti yaşıyorum yanlardan koltuk altıma yakın bölgelerde hassasiyet ve ağrı var . İki yaşında kızım var başını göğsüme yasladığı zaman çok ağrım oluyor yürürken felan. Adet belirtisi olarak adlandıramıyorum çünkü en son bekarken göğüslerim ağrırdı adet belirtisi olarak. Evlendim evleneli beş yıldır hiç göğüs ağrısı çekmezdim acaba hamile olabilirmiyim? Bebek planliyoruz.