hhandan Selam hanımlar eşim bilge kağan ismini çok seviyor ve bebeğimize koymak istiyor. Bi türlü isim bulamıyorum hepsi birbirinden güzel ama çevremdekiler koyduğu için aşırı popüler isimlerden koymak istemiyorum. Sizce Bilge Kağan nasıl 🧡
yurdgul hhandan tarihimizden bir isim olması güzel ama isim bebeğe bence biraz ağır. Daha yumuşatmak için Oğuz Kağan filan koyabilirsiniz bence. Şahsi düşüncem gerisi size kalmış ☺️
Gizemt5 hhandan bence çok güzel 🌸 benimde kızım olacak inşallah bende Bilge ismini çok seviyorum ama eşim böyle unisex isim diye istemiyor 🫠