Hsg çekildim sağ tüpte hidrosalpenks varmış ameliyatla alınması gerek dedi hsg çeken Dr. Kadın doğum dr yonlendirdi bu sabah gittim kadin doğum dr una vajiinal muayene yaptı hsg raporunu ve filmi inceledi. Sağ tüpu ameliyatla alicaz dedi sol tüpte çok hafif ödem var hsg de açık gözükmüs 95 ihtimal öyledir ama.yine onada bakicaz dedi ameliyat için kan EKG akciğer filmi çektirdim bugün yarin anestesizi Dr gozukucem ona göre bi randevu tarihi belirlencek bu ameliyati olup tek tüple hamile kalan var mi kızlar