Selamünaleyküm güzel anneler , Kontrolüm vardı 23+6 hafta ile uyumluyuz, bebeğim 756 gram olmuş, başı aşağıya bakıyor dedi doktorumuz, Amniyon sıvısı da üst seviyede dedi , bir sıkıntı görünmüyor dedi, fakat aklıma takıldı , neden üst seviye de olur , bir zararı var mı, bu durumu yaşayan var mı. Daha sonra normale dönüyor mu , perşembe günü de şeker testine gireceğim, inşallah güzel haberler alırım. 🤲🏻🥹