kızlar acill yardımınıza ihtiyacım var bu ay eşimle düzenli ilişki yaşadık yumurtlama günü 8 Aralık’taydi o günde oldu tabi düzenli şekilde reglim iki gün gecikti şuan bu sabah ikimci idrarla test yaptım ama negatif çıktı silik çizgi bile çıkmadı ama kaç gündür sırtım çok kötü sağ kasığım göğüslerim çok kötü birde bazen midem yanıyor sizce bu regl belirtisi mi yoksa hamilelik belirtisi mi (ve dua eder misiniz bebiş olsun🥺)