orkidemm_ Yarenn-01 hayır canım korkma neyinden korkuyorsun ağrında normal sızında yani zaten erken doğum değil artık doğum olsa bile engel olamazsın stres daha çok tetikler rahat ol rahat geçsin
Elsanur orkidemm_ bende de ya bunda korktum biraz çoo yoruluyorum çocukla haftalarımız aynıydı bence seninle
orkidemm_ Elsanur evet olabilir canım ,korkma benim de ara ara bazen uzun haftalarca oldu ben de enfeksiyon vardı hatta
mucizem__ Elsanur evet evet gün içinde oluyo akıntı ıslaklık bazen suyum sızdı zannediyorum doktor normal dedi