meyrakutbir bence ilk bir ayı idare edebilecek kadar kıyafet yeterli sonrasında bebeğin gelişimine göre yine alınabilir bulunmayacak bişey değil ☺️ kızımda ilk bebeğin heyecanı ve acemiliğiyle herşeyi doldurdum giydiremediğim çok şey oldu. Mesela 2950 doğdu sonra 2700 e falan düştü aldığım yenidoğanlar bile büyük geldi hep, kızım kendini toplayana kadar da aldıklarımın giyebilme zamanı geçti. Şimdi oğlumda daha dikkatliyim beni idare edebilecek kadarını aldım gerisini doğumdan sonra inşallah oğlumun gelişimine göre alıcam