bestebern merhaba oğlum 8 aylık gittiğim hiçbir doktordan memnun kalmadım memnun kaldığınız önerdiğiniz doktor var mı paylaşırsanız sevinirim sürekli doktor değiştiriyorum ve cevap alamıyorum sorum olduğunda
Nazlimom bestebern etlik şehir hastanesi Dr. Selvihan Yılmaz Özdemir’e gidiyoruz hep çok memnunumm Instagram adreside var bakın
yesildoga bestebern etlik şehir hastanesinde Selvihan hoca var birkaç kere gittik ve çok memnun kaldık tavsiye ederim