nrybysk Kızlar sabahtan beri idrarla birlikte yanma oluyor çok şiddetli değil ama , kadin doğuma sıra bulmanı mümkün değil randevuma 4 gün var beklemeli miyim yoksa acile gitmeli miyim ?
aysezgi nrybysk Acile gidin monurol yazarlar. İlerlemesin. Çabuk da ilerleyen bişi. Yani benim öyle oluyor. İlerlemezse monurol yeterli olur. Bir de bol bol su için.
nrybysk su656 orada sonuç ertesi güne çıktığı için kadin doğum acil değil de normal acile gitsem bakarlar mı acaba ?
nrybysk aysezgi evet en iyisi öyle yapmak galiba umarım kadin doğum acile yönlendirmez buradaki açık gebeyim dediğim anda oraya yönlendiriyor girince çıkamıyorum bir türlü
su656 nrybysk bizim burada aynı gün sonuç çıkıyor o yüzden aile hekimliğini önermiştim. Sonra ki gün çıkıyorsa acile gidip. Ama gebelik boyunca zorunlu olarak kadın doğum acile yönlendiriyorlar. Orada tahlil verirsiniz
aysezgi nrybysk Aslında çok tipik olduğu için yönlendirmemesi lazım. Her gebede de kullanılan bir antibiyotik. Her doktorun yaklaşımı da farklı olabiliyor gerçi. İlk etapta yönlendirmezler inşallah.
su656 nrybysk kaç haftalık gebesiniz bilmiyorum ama doktorunuza kontrole gittiğiniz de nioli yağı kullanıp kullanamayacağınızı da sorun isterseniz. İlk gebeliğimde enfeksiyon yüzünden sürekli ilaç kullanmak zorunda kalmıştım. Bu gebeliğimde sürekli nioli yağı kullandım. 38+6 günlük hamileyim çok şükür enfeksiyon yüzünden bu sefer hiç ilaç kullanmak zorunda kalmadım