ozormans merhaba öncelikle sağlıkla gelsin bebeğiniz insallah 🌸 şerife hanimla randevum var 7 ocakta , ilk kez gidicem 28.haftamdayım doktorumu değiştirmek zorunda kaldığım için şerife hanımdan aldım randevu , nasıl memnun musunuz gerçekten önerir misiniz ? Siz halen devam ediyor musunuz doğumu da Vitale mi düşünüyorsunuz ?