Bumah Bunu kesinlikler belirtmelisiniz. Sünnet için ister istemez bir zorluk oluyor, her bebek bir değil benimki 5 güne falan toparladı. Ama menenjit de ateş yapabiliyor. Rota öyle değil. Menenjiti kafaya göre erteleme olmuyor, size yapılacak aşının türüne göre (2 tip aşı var ve dozları farklı), doktor yeni takvim oluşturabilir. Kimine 2 kimine 3 doz bexero ve 1 doz nimenrix yapıyorlar, kimine nimenrixi birkaç dozda vuruyorlar. O aşıların da belli aylarda yapılması gerekmiş, zamanı geçerse sonraki ay aralığını beklemek gerek. Siz muhakkak sorun yani. Menenjit de 3.ayda başlarsa tek doz olmayacaktır, muhtemelen 3-5 ve 13.ay gibi çağırabilirler, bizi öyle çağırdılar gibi aklımda kalmış.