Gulmira canım ben 7 gün kala yaptım eşim göreve gitmeden yapayım dedim sabah ilk idrarla idrarı damlatır damlatmaz çok çok silik ikinci çizgi çıktı 10 dk sonra belirmişti baktığımda sonra adete 3 gün kala yine yaptım anında çıktı ikinci çizgi. Bence iki gün sonra yap sende sabah idrarınla testi de pahalı falan alma hepsinde çıkar eğer varsa boşuna para verme. İnşallah vardır belirtin varmı benm çok belirtim vardı