bsekly06 Merhaba kızlar grip olmuşum üşüme bacakm ağrısı bel ağrısından uyuyamıyorum acil de de bir şey yapmazlar diye gitmiyorum ama ayakta duracak halim yok sizin önerileriniz varmı
dsoysal Bende aynı durumdayım. Ağrılarım için magnezyumu kullanıyorum ıhlamur içiyorum benimde bildiğim kadarıyla malesef başka bişey olmuyor zaten