Sudesahin_23 aynen canım 3 ay ilaç kullandırdı doktorum hep büyüdü ki ozaman iki ğç tane büyüyen yumurtam vardı. Ama hiç iğneyi söylemedi bana. Ben burda araştırıp buldum öyle gittim söyledim bu iğneyi vurulmak istiyorum diye. Doktora kalsa bana aşılama yada tüp bebek yapcaktı yada ilaçla devam edelim demişti