Merhaba arkadaşlar. Doktorum plesenta previa olduğunu ve perinatoloji gitmemi söyledi bnde randevu bulmadım en son Sultangazi de yüksek riskli gebelere bakılmaktadır parantez içinde detaylu USG yapılmamaktadır yazıyordu ona aldım ve bugunde çam sakurada sadece perinatoloji parantez içinde mesai sonrası yazıyordu simdi kafam karıstı hangisi detaylı bakıyor hangisine gitmeliyim randevumu çam sakura olarak değiştirdim ama kafam çok karıştı yardım edin lütfen!!!